Regulamin Usług

Regulamin świadczenia usług przez Travelwith.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Serwis Internetowy travelwith.pl prowadzony jest przez Travelwith Marta Ławro – Skrzyńska z siedzibą w Szwajcarii zwaną dalej Wykonawcą lub Zleceniobiorcą.

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, przedsiębiorców oraz przedsiębiorców z nadanymi uprawnieniami konsumentów.

  3. Regulamin reguluje zasady i tryb zawierania z Klientem Umowy. Zlecenie wykonywane przez Zleceniobiorcę polega na wykonaniu planu podróży (Produkt).

  4. Zleceniobiorca wskazuje w Formularzu Zamówień dane, które są niezbędne do zawarcia Umowy. W razie odmowy akceptacji Regulaminu lub w przypadku podania niepełnych lub nieprawdziwych danych, Wykonawca może odmówić zawarcia Umowy.

  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacja postanowień Regulaminu jest Zleceniobiorca.

 § 2 Definicje

  1. Regulamin – niniejszy Regulaminu Serwisu internetowego Travelwith.pl.

  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Zleceniodawcą.

  3. Serwis – strona pozwalająca na dokonanie Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia, dostępna pod adresem internetowym: travelwith.pl.

  4. Umowa - umowa wykonania planu podróży zawierana albo zawarta między Klientem a Zleceniodawcą za pośrednictwem Serwisu.

  5. Zamówienie - oświadczenie Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Zleceniobiorcą. 

  6. Formularz Zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający złożenie Zamówienia,

  7. Formularz Zgłoszeniowy – interaktywny formularz dostępny w Serwisie, możliwiający kontakt ze Zleceniobiorcą,

  8. Produkt – przedmiot Umowy między Klientem a Usługobiorcą, będący planem podróży wykonanym pod indywidualne potrzeby Klienta.

  9. Pakiet – zakres szczegółowości opracowania Produktu, dostępny w Serwisie w czterech wariantach: Bezpieczny; Komfortowy; Optymalny; Królewski.

  10. Cennik – dostępny w Serwisie, określający wysokość każdego z Pakietów.

§ 3 Kontakt ze Zleceniobiorcą

  1. Klient może porozumiewać się ze Zleceniobiorcą poprzez:

    1. Formularz Zgłoszeniowy dostępny w Serwisie,

    2. adres poczty elektronicznej: marta@travelwith.pl,

    3. aplikację WhatsApp: +48 660 282 724.

  2. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Zleceniobiorcą każdego dnia tygodnia w godzinach od 10.00 do 18.00.

§ 4 Informacje ogólne

  1. Z tytułu wykonania przedmiotu Umowy, Zleceniobiorcy przysługuje wynagrodzenie ustalane na podstawie stawek cenowych określonych w Cenniku.

  2. Ceny podane w Cenniku są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

§ 5 Zasady składania Zamówienia

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wybór preferowanego Pakietu i przejścia do Formularza Zamówienia.

  2. Na etapie składania Zamówienia Klient wypełnia Formularz Zamówienia poprzez podanie danych do realizacji Zamówienia:

    1. obligatoryjnie:

      1. imię

      2. nazwisko;

      3. adres poczty elektronicznej;

    2. fakultatywnie:

      1. telefon kontaktowy;

      2. termin planowanego wyjazdu;

      3. informacje dodatkowe.

  3. Klient zobowiązany jest do wprowadzenia wyłącznie prawdziwych danych osobowych i informacji.

§ 6 Warunki zawierania Umowy

  1.  Zawarcie Umowy między Klientem a Zleceniobiorcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Serwisie zgodnie z § 5 Regulaminu.

  2. Po złożeniu Zamówienia Zleceniobiorca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie przez Zleceniobiorcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej. Wiadomość zawiera oświadczenie Zleceniobiorcy o otrzymaniu Zamówienia, a także Umowę wykonania planu podróży w formacie pdf oraz właściwe dane do przelewu w tym numer rachunku bankowego, do dokonania przedpłaty w wysokości 50% pełnej kwoty wynagrodzenia.

  3. W celu sfinalizowania procesu składania Zamówienia, Klient zobowiązany jest dokonać płatności oraz drogą mailową odesłać Zleceniobiorcy podpisaną i zeskanowaną Umowę, którą następnie podpisuje i odsyła Zleceniobiorca.

  4. Datę zaksięgowania płatności przedpłaty na wskazanym rachunku bankowym Zleceniobiorcy uważa się za datę zawarcia Umowy oraz rozpoczęcia wykonywania zlecenia.

§ 7 Płatność

  1. Wynagrodzenie określone w Umowie płatne jest w dwóch równych częściach. Obie płatności Klient zobowiązany jest dokonać przelewem na numer rachunku bankowego Zleceniobiorcy wskazany w wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie Zamówienia.

  2. Przedpłatę w wysokości 50% wynagrodzenia Klient obowiązany jest dokonać niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości e-mail potwierdzającej otrzymanie Zamówienia, o czym stanowi §6 pkt 2 Regulaminu.

  3. Pozostałą część wynagrodzenia Klient płaci niezwłocznie po otrzymaniu Produktu od Zleceniobiorcy.

  4. W przypadku nieprzyjęcia ukończonego Produktu lub nieuzasadnionego braku współpracy po stronie Klienta przy realizacji Umowy, Zleceniodawca ma prawo odstąpić od Umowy i zachować otrzymaną przedpłatę.

§ 8 Odstąpienie od umowy

Umowa wykonywana przez Travelwith.pl, z uwagi na zindywidualizowany charakter wytwarzanych produktów, stanowi wyjątek w rozumieniu art. 38 pkt 3 ustawy Prawa konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, w związku z czym Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy, bez względu na to czy jest Konsumentem, czy Przedsiębiorcą.

§ 9 Newsletter

  1. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości o charakterze marketingowym i handlowym w Formularzu Zamówień, poprzez zaznaczenie stosownego pola.

  2. Usługa Newsletter jest bezpłatna.

  3. Adresy e-mail oraz imiona przekazane Travelwith.pl w związku z wykonywaniem umowy o świadczenie usług Newsletter nie zostaną powierzone żadnym podmiotom trzecim.

  4. Umowa o korzystanie z usługi Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony.

  5. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter ze skutkiem natychmiastowym, w dowolnym, wybranym przez siebie momencie, poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku znajdującego się w stopce każdego z Newsletterów.

§ 10 Dane osobowe w Serwisie

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego jest Usługodawca.

  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu zbierane są w celu realizacji Umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu mogą być:

    1. Podmioty obsługujące powyższe płatności w Serwisie,

    2. Podmioty zajmujące się analizą i profilowaniem tj. Google, Facebook.

  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy o Świadczenie Usługi skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O takich zmianach Regulaminu Zleceniobiorca zobowiązuje się informować Klientów przez informację umieszczoną w Serwisie oraz wiadomościami e-mail do Klientów. W przypadku niezgłoszenia przez Klienta sprzeciwu wobec zmian w ciągu 14 dni, Regulamin obowiązuje go w nowej wersji, z naniesionymi zmianami.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o ochronie danych osobowych.

  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.